Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Ahad, 11 April 2010

SUKA SUKI..=: )

_______
KISAH 1:

_______

Suami:(setelah balik lewat dari pejabat) Selamat Malam sayang.sekarang saya 'logged in'.

Isteri: Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?.

Suami:'Bad command' or 'filename'.

Isteri:Tapikan saya dah call abang pagi tadi di pejabat suruh abang beli..

Suami:'Errorneous syntax', Abort'?

Isteri:Ish..abang ni,takkan itu pun tak ingat?..Ha..abang kata tadi dlm telefon nak beli tv?Mana dia?

Suami:'Variable not found'....

Isteri:Abang ni mmg tak boleh harap la.Bak kad kredit abang.Biar saya pergi belikan & shopping barang dapur sekali.

Suami:'Sharing Violation'.'Access denied'..

Isteri:Abang ni x sayang saya ke?Abang lebih sayang komputer abang tu dari saya. Saya dah tak tahan la kalo mcm ni selalu..

Suami:'Too many parameters..'

Isteri:Saya menyesal pilih abang sebagai suami saya.Harapkan muka je hensem.

Suami:'Data type mismatch'..

Isteri:Abang ni betul2 xberguna la...!!!

Suami:'Its by Default'.

Isteri:Macam mana pula dgn gaji abg..?

Suami:'File in use'....'Try later'.

Isteri:Kalau begitu, apa peranan saya di sisi abang sebagai seorg isteri..?

Suami:'UNKNOWN VIRUS'...

_______
KISAH 2:
_______

SEBUAH SYARIKAT BERHASRAT UNTUK MENGAMBIL PEKERJA2 BARU.JADI, PENGARAH MENGARAHKAN PEMBANTUNYA (BUDIN) UNTUK MENGURUSKAN HAL TEMUDUGA ITU...

Budin: Kamu memohon sebagai apa?

Calon 1: Setiausaha.

Budin:Adakah kamu rasa diri kamu cantik?

Calon 1:Lebih kurang macam tu la..

Budin:Permohonan kamu ditolak.

Calon 1:Sebabnya..?

Budin:Nnt pekerja disini akan jatuh cinta dgn kamu dan berlaku perkara2 yg tidak elok..

Calon 1:Errr..sebenarnya saya rasa saya x cantik.

Budin:Hmm...makinlah saya tak terima..

Calon 1:Aik..kenapa pulak.

Budin:Buat sakit mata je....


Calon berikutnya..

Budin: Kamu ada pakwe?

Calon 2:Ada..

Budin:Dimana?

Calon 2:Di luar negara.

Budin:Permohonan kamu tidak diterima.

Calon 2:Alasannya..?

Budin:Nnt kamu hanya bermain telefon dgn pakwe kamu dan bil syarikat akan melambung tinggi.

Calon 2:Tetapi minggu depan pakwe saya sudah pulang ke sini (malaysia).

Budin:Hmm..makin lah saya tidak terima..

Calon 2:Alasannya?

Budin:Laa..nnt kamu selalu ponteng dan minta cuti untuk berjumpa pakwe kamu.

________
KISAH3:
________

TIP AGAR TIDAK BOSAN DI DALAM LIF.

1. Ketika anda hanya berdua dengan org yg tak dikenali, cuit bahunya.Kemudian anda berpura2 melihat ke tempat lain.

2. Buat muka mengerang kesakitan sambil pegang kepala anda & menjerit"Diam, Semuanya diam!!"

3. Bawalah kamera dan ambillah gambar semua yg ada di dalam lif.

4. Pindahkan meja kerja anda ke dalam lif. Jika ada yg masuk, tanya adakah mereka sudah membuat temujanji.?

5. Berpura2 jadi pramugari. Tunjukkan prosedur keselamatan penerbangan seperti dlm kapal terbang.

6. Ketika pintu ditutup, beri pengumuman kepada smua org."Bertenang, jgn oanik.nnt pasti terbuka lagi.!!"

7.Bukalah beg tangan anda, sambil melihat ke dalam beg tangan, tanyalah "Udaranya cukup xkat situ?".

8. Diam dan jgn bergerak sama sekali di sudut lif, mengadap dinding, jgn sesekali keluar.

9. Dgrkan suara d idinding lift dgn stetoskop.

10. Buatlah garisan di lantai sekeliling anda menggunakan kapur lalu berkata, "Ini adalah wilayah saya"...

5 ulasan:

fendy berkata...

hahaha
nice2.

Suara Hati Ini.... berkata...

Haha..tq..ko jgn wat mcm 2 lak ...

Lyapunov berkata...

camne kalo isterinya pulak seorg programmer?

fendy berkata...

haha
akan difikirkan. :P

Suara Hati Ini.... berkata...

kalo bini dia programmer,tukar je ayat suami ngn isteri td..hehe..leh x...

Klik Kat Cini