Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Isnin, 28 Mac 2011

Kenapa Selepas 4 tahun....???

tidak menggunakan name sebenar..

pagi td kul 4.03 peah dapat msg dari meor..peah xtido g time ni..baru pas buat lab report..

Meor:Peah, bleh meor ty something x??

Peah:Ty pe?

Meor:Cne kita leh break dulu eh?

Peah:Haha..soalan ape ni?Erm...sbb Peah terasa hati sket ngn Meor..Meor pernah ckp yang Meor dah boring ngn Peah.

Meor:Bukan pasal Meor hsap rokok ke? tp yg pasal boring tuh, bkn Meor dah gtau ke yang Meor boring sbb kiter xnah jumpa..bukan nye Meor boring kat Peah..

Peah:Bukan sal rokok..sbb ayat tu...ntah..Peah kecik ati sket time tu..tp bukan snn Peah ada laki lain..

Meor:owh...yeke..hmm..xpe la cm2..sori la sbb ty bnda pelik2 lak memalam buta nih..tetiba jer teringat..btw..sorry for everthing..

Peah:ok..xpe..myb xda jodoh antara kita

.............................................................................

Kenapa lepas 4 tahun berlaku Meor nk ty blk soklan ni...

Meor dan Peah dulu menjalinkan hubungan jarak jauh...

Bagi korang, kenapa hubungan jarak jauh ni jarang dan teramat la jarang nak kekal?


Nota dikaki post:Maaf Meor, bukan jodoh kita..Peah xmahu khianati cinta Peah kini...Doakan Peah bahagia...Peah pun doakan Meor bahagia..(eh, pe hal aku lak yang nanges ni..bako kang)

9 ulasan:

nur anis berkata...

cinta jarak jauh banyak dugaan..pape pun kena banyak doa..:)

semoga berbahagia peah..:)

Suara Hati Ini.... berkata...

peah kata kat saya, tq..haha

SweetSourGirl berkata...

follow u back...

emm...kisah ni buat sy teringt kt ex bf...huhu

sha berkata...

tak kenal maka tak cinta.
jauh tu kita tak tau dia buat apa, rupa dia mcmna, prgai dia jadi hantu ka setan ka..

kita tak tau sebab tak nampak.

Suara Hati Ini.... berkata...

sweet:tq...eh..peah x bersalah dlm mengingatkan anda terhadapa pakwe anda..haha

sha:btl3....:)

aimi shahida berkata...

cinte jarak jauh jugak
huuuu takot takot T_T

cik shuhada berkata...

depend. but, its hard. tapi kalo dah jodoh. xkemana. :)

cik shuhada berkata...

depend. but, its hard. tapi kalo dah jodoh. xkemana. :)

Suara Hati Ini.... berkata...

aimi:takut kalo ada org ketiga..:)
nor:wah..hehe...dr cinta...:)

Klik Kat Cini