Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Sabtu, 2 April 2011

Korang suka x biskut ni....


KOrang mesti suka biskut ni kan..biskut yg bercoklat dan berkacang, ditambah pula dengan biskut yang rangup...pergh......

LayanZZZZZZZZZZzz....

Tp biskut ni mahal skt...terus terang aku ckp aku xnah pun beli biskut ni...selama hari ni kalo aku makan biskut ni pun sbb orang bagi..haha...(gler kedekut ko wani)...

NOta dikaki post:so, sape2 nk ngorat saya sila la bawak 1 lori biskut ni yek..ngeh2......(abaikan jari yang gemuk itu..hehe)

7 ulasan:

saya_arief berkata...

1 lori je ke?
hahah..
2 bijik airbus kami bawak biskut ni.
;p

Suara Hati Ini.... berkata...

wah...airbus..terharu i..nnt saya bg alamat..haha...

Insan Marhaen berkata...

IM pun belum pernah rasa biskut ni.

Nurun berkata...

cite ttg biskut pun jd~

Suara Hati Ini.... berkata...

im:rasa la..sedap...:)
nurun:ape2 pun bleh..hehe

Azreen Zunairah berkata...

x pernah rasalah biskut nieyh...tapi mesti sedapkan..ahhh lapa !!

Suara Hati Ini.... berkata...

sedap2..try er..

Klik Kat Cini