Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Selasa, 15 Jun 2010

Demam Bola kembali....



1.

13/06/2010 = Jerman (4) (0) Australia


2.

12/06/2010 = England (1) (1) USA


3.

12/06/2010 = Korea Selatan (2) (0) Greece


4.

14/06/2010 = Japan (1) (0) Cameroon



4 team yang jadi team harapan aku....(pujaan hati gtu..hehe)

1. Jerman
2.England
3.Korea selatan
4.Jepun

Tahun ni JERMAN kena menang gak....: )
xnak Brazil menang, xnak Itali menang(leh gaduh2 ngan dia..hehe)


Ni team yang paling2 aku x suka..brazil busuk!!..(sori peminat brazil..hehe)


Demam bola kembli..setelah 4 tahun berlalu, kini dunia kembali bersatu....perghh..ayat xleh blah.....haha... Tpkan, demam bola lagi ramai org nak g klinik or hospital,..bukan pe, sbb nak minta MC je tu...tido lambat la katakan, esok pagi mata pun berat la....




Hanya satu matlamat mereka, bertanding demi merebut gelaran juara.. Hanya 1 yang bakal menjulang piala


Group A aku sokong PERANCIS
Group B aku sokong KOREA yang comey...hehe


Group C aku sokong England yang hensem...
Group D aku sokong JERMAN yang gagah....



Group E aku sokong JEPUN yang kiut...
Group F xnak sokong(haha, jahatnye)...

Group G pun aku x nak sokong...
Group H aku sokong Sepanyol....



Stadium yang digunakan untuk WORLD CUP 2010

Tiada ulasan:

Klik Kat Cini