Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Rabu, 19 Januari 2011

2011 Atiqah Homemade Chocolate Giveaway


Errr...haNtu coklat nak join contest pasal coklat..:)

Ok,aku kenal page ni dari CikEpal...Bukak je page coklat ni,...aaaa....geram2..bayar gler coklat..comey2 lak tu...aduhai,harga pun leh tahan...

Ok,sape yang nak join contest ni,senang je..:

CARA-CARA:
1. "LIKE" atiqah homemade chocolate page di bawah atau yang ada di sidebar.

2. pilih gambar kegemaran anda di page Atiqah Homemade Chocolate tersebut.

3. buat entri tentang giveaway ini. entri simple je. :-) just to inform about this contest to your readers. tapi dalam entri tersebut haru ada banner di atas, dan upload gambar kegemaran anda yang diambil dari fb atiqah homemade chocolate. :)

6. letak nama anda dan link blog anda di ruang komen.

7. pemenang akan ditentukan berdasarkan undian. :)


HADIAH:

1st:
peserta yang menang akan menerima hadiah coklat seperti gambar kegemaran anda.

2nd:
9 biji coklat gift. :)




So,disebabkan hadiahnye adalah gambar kegemaran,so aku pilih gmbr ni:

Aku sgt la xsuka makan oreo sbnrnya,tp, bila aku 1st time makan oreo choc, terus deria rasa aku terangsang..sbb oreo choc teramat la sedap...tambah ni homemade..mesti gempak la rasa dia...


tarikh tutup penyertaan: 28 Januari 2011


So,jom join 2011 Atiqah Homemade Chocolate Giveaway

1 ulasan:

-atiQah- berkata...

terima kasih join.. :)

Klik Kat Cini