Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Rabu, 12 Januari 2011

Lupakan Kisah silam dulu....

Sebelum aku dapat cinta baru, hati aku pernah dimiliki...tipu la kalo kata aku x sakit time tu...

Juz aku selambakan diri, aku fikir mungkin ada hikmah disebalik semua ni..mungkin aku bukan terbaik untuk dia..mungkin dia akan dapat yg lebih baik dari aku dan aku akan lebih dapat yang terbaik untuk dia...

Bukan senang untuk melupakan yang pertama hadir dlm hidup...tp aku akui, mungkin itu silap aku...aku yang memutuskan sgalanya...

Xramai yang tahu ape yang berlaku, xramai yang tahu mengenai cinta ku dahulu...

Namun kini, aku bahagia disamping si dia..dan ku doakan jua moga dia bahagia dengan hidup baru sekrg...


Nota dikaki post: Setiap yang bermula pasti ada penghujungnya, hanya Dia maha mengetahui yang terbaik untuk kita..:)

Tiada ulasan:

Klik Kat Cini