Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Rabu, 5 Januari 2011

Lu langsi..Lu mati...

Agak kasarkan tajuk ni..haha..

Jangan risau, saya x tujukan pada anda pun..juz tertarik ngn cite baru yang dibintangai oleh Tumulak (Shaheizy Sam), Norliana Samsudin (Detektif Maya), Fizo Omar sebagai ASP Shariff, Azad Jazmin (Mikail), Putri Mardiana (Yati), Fida (Maria), Zul Handy Black (Kimpedu), Shafie Jaafar (Tok Malik), Pooniah (Victor), Chew Kin Wah (Jimmy).


Aku tgk thriller dia time tgk cite Damping Malam....macam best je...cite aksi+komedi....yang penting mmg aku minat kat Sam ni...tp bila baca blog CIK EPAL ni, sedikit kecewa...haha..awek seksi+seksa tu...


Walau pe pun aku harap cite arahan Farid Kamil ni akan lagi gempak dari filem pertama beliau,V3...

Lu Langsi,Lu Mati merupakan tagline cite ni...comey je bila Sam sebut Lu Langsi,Lu Mati...haha.
Sam kalo wat muka serius pun aku nk tergelak...Comey sgt...kalo x silap aku maksud langsi=kurang ajar...so, awak kurang ajar, awak mati..haha...tettttttttt

jom layan sinopsis kat bwah ni:

Mengisahkan penyiasatan ASP Shariff (Fizo Omar) terhadap kes pembunuhan di kalangan kumpulan kongsi gelap di Kuala Lumpur. Kumpulan daripada pelbagai bangsa itu menjadi huru-hara dengan kehadiran pembunuh upahan, Tumulak (Shaheizy Sam) yang melakukan pembunuhan untuk menebus hutangnya. Penyiasatan ASP Shariff dan Detektif Maya (Norliana Samsudin) dilakukan tanpa mengetahui siapa pembunuhnya dan sukar untuk mendapatkan maklumat kerana Tumulak licik dan bergerak sendirian. Segala ancaman dilakukan Tumulak sebenarnya didalangi Kimpedu (Zul Handyblack) yang mengupah Tumulak untuk menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap kerana ingin menakluk kawasan Kuala Lumpur.


Tarikh tayangan x bagi tau lak..juz yang penting 2011 la...so, jom serbu ramai2 tgk cite yang aku rasa serius tapi melucukan+menghiburkan ni...







Nota dikaki post: minat kat Sam...<3...:)

2 ulasan:

Yana berkata...

aku plg ske part die kecek kelate...hahahaha! muke gengster abs dh mase tu, skali terkeluar slang klantan..comel je...jom tgk!

Suara Hati Ini.... berkata...

tu er pasal..terkejut gak bila ttiba je dia kecek kelatan tu....terkekek2 gelak...aduhai...aku xtau la nnt cite full mcm ne..hope lagi lawak dari adnan sempit..hehe

Klik Kat Cini