Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Isnin, 10 Januari 2011

Sila Kawal Ketembaman Anda...

8/1/11:

Aku g jumpa salah sorang dari geng aku kat KMK...Kitrg jumpa kat Padang Kota...Dia datang dari Unimap..MPP Unimap ni der..hehe....Bersikap kepimpinan sungguh kawan aku ni...

Aku panggil minah ni Sepet, dia lak panggil aku cik nab..haha..ala2.nama2 manja gtu....

Selepas je adegan peluk memeluk(perempuan ngn perempuan k), kami memulakan topik perbincangan yang lebih kurang 10 minit je...

Bunyinye ada la ala2 mcm ni:

Sepet: Nab,awat macam tembam ni...
Aku:Ni, hang ty budak ni..(lalu aku menunjuk ke aras driver aku malam tu).
Sepet: Aku rsa time aku jumpa ko time bulan 6 tu hang makin kecik, ni awat makin besar ni..
Aku:...............(hanya mampu ketawa, xtau nk jwb pe)


Haha...ok, kali last aku jumpa dia time aku praktikal kat Lab Multimedia Research Group(MRG)..time tu mmg aku baru lepas diet k...so, semua seluar jeans yang bersaiz 26 mmg leh pakai...tp sejak dari tu, aku stop diet, makan xingt dunia, so....seluar yang bersaiz 26 hanya mampu terlipat rapi dalam almari..haha

Mesej terakhir Sepet bagi kat aku berbunyi "Sila kawal ketembaman anda."...ahaha...

Ok2..mula kan kembali diet lama....




Cik Nab vs. Sepet


Gadis Melayu Terakhir Dari Ninja Star...Rindu korang...bila kita semua leh jumpa sekali..time aku kawin ke...haha..tettttttttt



Ok, driver aku malam tu...


Nota dikaki post:Ninja Star...miss u all damn much!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Klik Kat Cini