Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Khamis, 6 Januari 2011

Perang nombor kat Facebook...

Haha..1st time aku tgk orang tulis2 nombor2 ni aku pening gak...ape la budak2 ni wat...

semua nombor keluar abis la...

Pastu ty la kat Cik 545, ape yg diorg main nombor2 kat FB ni...dia cakap kita anta nombor kat inbox orang & orang tu akan cakap somthing pasal diri kita...

Wah, mcm menarik je...bab2 nak memuji orang ni...(xkan nak kutuk lak kan, kanh terasa lak)...


"
INBOX me any number between 1 and 5000 and I'll make my status your number and what I think about you. Fun thing is, only you and me know what your number is. Post this as your status. :)"


So, aku pun mula kan la proses penghantaran nombor aku...

So, ni antara hasil yang aku dapat:

  • 140882: ni mak cik kecik..ex cosmate,..kdg2 terserempak ngan dia..bz la katakn, bz berbisnes..haha dulu2 nk topup, bli topup kt dia je..sng, tgh2 mlm leh kaco..hehe peramah, baik..pe lg nk puji ni weh? haha :P

  • 140882 : dlu 1 kos...skrg x lg...dia ni pun hepi2 jer slalu (rhsia awt muda)...hehe...org nyer kecik2 kan....pndai berbisnes gak....sekian

  • 140882: haa... ni kembar aku. tp len mak, len ayah, len adik bradik.. hehe... tp besday ktorg sma... umah dy rsnye x jauh pn dr umah ak.. ske kwn ngn dy.. ske epy2... ceria slalu... haa.. kwn kpd kwn ak gak dy ni... knal ms first year lah kn... tp x ingt exact time.. dlu kn blik kte dkt je... hm.. even x sma skool skrg nih, still tgor2... t raya nk g umah ko lah.. hehe...

  • 140882: ni kawan sampai mati ni. dia paham aku luar dan dalam. sayang dia berjuta-juta tembikai lah! (tembikai besar cket dr lemon) beliau kecik comel je. kwn buat baik pun dia, kwn buat jht pun dia. :P


  • 140882 : kecik-kecik je makcik ni...tapi businesswoman yang berjaya taw. 1st time masuk bilik dia, rasa macam masuk hypermarket. macam-macam ada..bagus2 keep it up...nanti dah kaya, jgn lupa senior ok ♥

  • 140882 : first time jumpe xingat bila.hehe.. sonok kenal dgn dia.peramah.hepy go lucky... bila time xde topup mse first yr dlu msti cri dia.hehe... dy rajin promote brg kat bdk2 "cs" if ade je bnda yg dia jual.(mcm business woman lah).last jumpe kat kedai makan nazri (mlm) smbil lambai2 tgn + dgn senyuman..(xsabar rasa nya nak tggu d...ia kawin) hehe.. :D nice to meet with her..

  • 140882:mula2 nampak macam kerek.. tapi baik rupanya ;-)dia ni banyak berahsia.. macam2 benda dia nak rahsia.. byk berkenalan dgn kawan2 dia lepas kenai dgn dia ni.. tq..

  • 140882:satu kuliah tp time nk p muka head baru kenal btol2..hehe..suka tgok hg gelak...time makan xsggup aku nak tgok hg amik nasi..ckit gile..kalah aku yg keding nih...makan banyak ckit weyh..hahahha

  • 140882:apa2 pon terima kasih yg tak terhingga...kaku melihat kamu....hehehe

  • 140882: ex junior yang bertubuh kecil (kot) tapi berjiwa besar. knl melalui fb. sekarang myb beliau dh kaya ngn bisnesnya. oleh sebab die kaya, so, dia bakal menghadiahkan ex seniornya ini yang bakal berkonvo nanti.

  • 140882- die ni susah nak cakap TIDAK @ TAKNAK.... ajak wat2 pape, on je.... huhuhu... sungguh spoting...:)

  • 140882: ni ank kwn ayh ak.mse mula2 jmpe die kt skul, die ckp"oh ni ank ustaz shukri eh".bru la ak tau die ni ank kwn ayh ak.huhu. die ni kcik je org nye. jeles sbb die punyai smgt yg tnggi utk diet. berjya jgk la die diet pastu skrg ak xtau die diet lg ke x..ha2

  • 140882 : aq rse nk shout je name ko..tp tk leh pulak kan..hahaah..aq kenal ko melalui kawan aq yg sorg tu, n bile masuk program kat PERLIS..katil sebelah kn..heeemaaflah aq bising je dok katil seblh ko.. hahahaha

  • 140882 : wweyh, ko nak tau tak...baju ko da seminggu kat dalam beg laptop aku...tapi x tau asyik x menyempat je nak kasik kat ko...huhu...kalo pi mane2, slalu je aku bawak beg laptop aku tuh...mungkin RST terlalu besar utk kita...hahaha....btw, die kanak2 ribena yg sangat aktif berrakan muda...muda la sangat...sebab tu baby face..hehehehe..

  • 140882;dulu2 kecik jew,skrg.....xpa2, comey pe cm2.dgr cte da berpunya...bl nk ikt jejak langkah kawan kte 2? jgn lupa anto kad kawin wangi2 eh

  • 140882 :jmpe kt muka head,,,,mle2 nampk sombong tp best ble dh knl.... hehehe bek orgnye,,peramah,,dah2 la wei.... pnt ak~~~

  • 140882 akak aku nie..."sayang" gler~~(camne leh jadi akak aku pon aku xtwu..)huhu...mse mula2 tgk cm jual mahal jew..tkot aku..hehe..but,ok la...dlu dye cakap nk penalti aku...huhu.. syok gak la kawan ngan ko..huhu..papepn., all the best... :-)

  • 140882 : st best dapat kenal ngan kamoo...wlo pun sebaya,,kamoo senior sy..huhu..kamoo baik gler...pling best kamoo kalungkan sy dooor gift time dinner..best gle...tq jd kwn sy..rndu nk jmpe kamo..lme x jmpe kan..



bila aku baca semua respon2 ni, rasa terharu sgt...komen dari seorang yang bergelar kawan..:)



Nota dikaki post:haha..Juz to make FB more fun..:)

2 ulasan:

ahmad endo berkata...

aku tak main terus...tulis nama direct je...hehehe

Suara Hati Ini.... berkata...

haha..ni kasi misteri sikit...

Klik Kat Cini