Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Khamis, 29 Julai 2010

Banyaknye toksin dalam badan saya...

Detox Foot Patch....

1st time guna benda ni..sangt terkejut ngn hasilnye

Saya ingtkan di usia semuda saya(muda ke) x la byk sgt toksin nye...

Tp bila try semalam..perghhhhhhhhh!!!!!!!!!!.....

Hitam gler....




Pad toksin yang mula nye putih, dah jadi kaler ni...aaa....

Byknye toksin saya..huhu...




Saya jual benda ni...sepasang rm3.20...lagi byk anda beli..lagi murah..:)

saya dah cuba..

anda ? bila lagi?

untuk maklumat lanjut: NSK COLLECTION

2 ulasan:

maslinamansor berkata...

kenapa hitam sangat adik oiii...?
banyak sungguh toksin dalam badan yer...

Suara Hati Ini.... berkata...

tu la pasal..muda2 lagi dah itam ni..mcm ne ni..tu la, makan xingt dunia...main telan je...huhu

Klik Kat Cini