Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Khamis, 24 Februari 2011

Jangan Percaya Orang Lelaki




JANGAN PERCAYA ORANG LELAKI,
LAIN DI MULUT LAIN DI HATI.



Betul ke?..Ada 4-5 orang lelaki jawab kat aku ckp, benda ni betul, tp kadang2...Tp xleh caya dari segi ape, aku xtau...

Nota dikaki post:Betul yek?

5 ulasan:

Encik Peluang berkata...

jumpa org ke 6 msti blh dipercayai...ngeee

Sedikit Tips Blog Kepada Blogger

TimmyLicious berkata...

tengok jugak lah. ada yang boleh percaya dan ada yang tak boleh percaya.

Insan Marhaen berkata...

salam,

1. tkasih kerana follow IM. IM dah balas follow.

2. IM juga ucap tk kerana link kan blog IM ke sidebar SHI. tanda tk itu IM akan balas link.

3. lelaki dan wanita sama sahaja. IM juga pernah jumpa wanita yang manis di mulut sahaja tetapi tawar di hati. bagi IM, ada kalanya manis di mulut IM tetapi tidak di hati kerana menjaga persahabatan atau kasih sayang. terutama hati ibu_suri..he..he.. tipu sunat!

suara hati ini berkata...

encik peluang:oo..so, sebelum 6 xleh caya la ye..haha..

timmy:btl3...

insan:yup,sebenarnye laki prmpuan sama je..hehe

Yana Mus berkata...

Hurm..laki pompuan sm je. Kalu dh ade ht n prasaan tu.. Mesti ade kes camni.. Sumtime dgn niat nk jg ht, nk bodek, tp dlm diam, blakang lain citer pon ade.. =)

Klik Kat Cini