Halaman

Blog Yang Comey, Hensem dan Cantik..:)

Followers

Selasa, 22 Februari 2011

Perempuan Cantik vs Perempuan Tak Cantik....Dari Mata Perempuan

Selalunye korang baca kalo "perempuan cantik vs perempuan xcantik" komen dari lelaki...
"lelaki hensem vs lelaki xhensem" komen dari perempuan...

Hehe..so,dikelapangan yang xberapa nak lapang ni aku nk wat 'Perempuan Cantik vs Perempuan Tak Cantik....Dari Mata Perempuan'..NYEH3....


*******************************************

1.
Perempuan Cantik makan dengan sopan...
Perempuan akan kata:eleh,cover ayu konon...

Perempuan TAK Cantik makan dengan sopan...
Perempuan akan kata:ayu la mcm ne pun, kalo dah xcantik ada ke laki nk tgk ko...

2.
Perempuan Cantik jalan ngan pakwe hensem...
Perempuan akan kata:bagai pinang dibelah dua...

Perempuan Tak Cantik jalan ngan pakwe hensem...
Perempuan akan kata:Perghhh..xsesuai langsung.Dengan aku lagi padan...

3.
Perempuan Cantik jalan ngan pakwe TAK hensem...
Perempuan akan kata:Mcm ne dia leh berkenan kat laki tu..mulut manis la kot,xpun kaya.

Perempuan TAK Cantik jalan ngan pakwe TAK hensem...
Perempuan akan kata:PADAN!

4.
Perempuan Cantik beli alat solek...
Perempuan akan kata:Dia pakai produk ape tu..nak try gak er...

Perempuan TAK Cantik beli alat solek...
Perempuan akan kata:beli produk mahal pun xguna...

5.
Perempuan Cantik pandai masak...
Perempuan akan kata:Untung laki dia nnt...

Perempuan TAK Cantik pandai masak...
Perempuan akan kata:Biar rupa xda asal air tangan sodap,suami syang gak...


Sekadar hiburan semata..:)

Nota dikaki post:Xsemua orang sempurna.Tetapi manusia selalu mencari kesempurnaan...

10 ulasan:

ezza alias berkata...

sy boleh memeasak tp tak hebat. okay ke tu ?

suara hati ini berkata...

haha...masak ape tue...

intan.maisarah berkata...

saya anggun hee

nulhazwany abdul malik berkata...

orang tak leh nak berhenti mengata..
^^

sawn berkata...

aiii macam-macam

hazari. berkata...

haha.. tapi sekurang kurangnye, perempuan jugak.

Suara Hati Ini.... berkata...

intan.maisarah:anda mmg anggun..:)

Suara Hati Ini.... berkata...

nulhazwany abdul malik : mulut tempayan je boleh ttup..;p

Suara Hati Ini.... berkata...

sawn : dunia2..

Suara Hati Ini.... berkata...

hazari:.ngeh3...:P

Klik Kat Cini